Sunday, March 26, 2006

Santai...







Cuti hujung minggu kali ni kami tak kemana2..just bersantai aje di rumah.Lagipun keadaan hubby ku yang kurang sihat..serta keadaan ekonomi yang agak gawat...jadi untuk lebih selamat, dok umah aje lah ya senah.Hujung minggu ni kami berkesempatan untuk berkemas2 apa yang patut, aku turut tolong jugak, tolong tengok aje laaahh..sebab hubbyku yang volunteer nak berkemas. Tima kasih ye bang..

Esok kuliah bermula. Bagaimana la aku nak mengajar setelah sekian lama bercuti panjang lepas melahirkan puteraku yang kedua. Yang pastinya, aku kurang bersemangat sket dengan pelajar2 dari I** ni...banyak makan hati berulam jantung. Kalau ikut pengalaman2 yang lepas la..depa ni banyak main dari belajar.Entah laa..semoga aku berada dalam golongan orang2 yang sabar.

Okeyla..takde apa cerita. Aku selitkan beberapa keping gambar terbaru babyku. Gambar kami sekeluarga tak boleh dikeluarkan atas sebab2 tertentu...sensored beb abang long!

No comments: