Wednesday, July 05, 2006

Kembali

Kini aku kembali memeriahkan suasana webbloggers. Mungkin ramai yang tertanya2 kenapa dah lama aku menyepikan diri. Entah la...mungkin disebabkan oleh demam-demam yang menyerang aku seperti demam bola (aku tak minat bola!) demam Akademi Fantasia (kalau tengok aku asyik kutuk je..tak best langsung!) demam Mawi putus tunang (apa kaitannya dengan aku???)demam peperiksaan yang bakal menjelang (aku dah siap buat soklan/skema) baby aku demam (siap dengan pakej lagi..demam, batuk , selsema), CPU aku demam masuk wad..kena format balik..adeiiii...dan of course aku diserang demam sindrom 'M' (MALAS!!!!). Semalam aku dah siap tulis panjang lebar lagi..tapi ntah apa sebabnya tak leh nak publish..erkhh..memang bengang la jugak..

Last week ada jamuan perpisahan untuk kali yang keberapa ntah..tak terkira aku sebab selalu je ada orang berhenti..aku je yang tak berenti2 lagi..tunggu la sampai masa aku blah laa...aku hepi keja sini sebenarnya..kadang2 je bila tension2 tu ngamuk gak. Tapi jarang orang tengok aku mengamuk...kalau ada yang tertengok tu, maknanya kes teruk la tuh. Sebab aku bukannya jenis kaki komplen, selagi aku tahan, aku ok je. Cumanya bila masuk bab2 yang aku rasa tak munaSabah, aku bising la jugak.

Kali ni ramai gak yang terlibat dengan farewell party. Kami combine jamuan dengan School Engineering. Ramai jugak kawan2 aku yang berenti. Ada yang nak balik kampung (indonesia), ada yang nak ikut husband ke Jepun, ada yang dapat offer kat MARDI, ada yang dapat UiTM, ada yang dapat KLiUC, ada yang nak sambung belajar.So, aku wish good luck kepada semua yang pegi. Lumrah dunia..ada pertemuan, ada perpisahan. adat la kann...kalau panjang umur, kita jumpa lagi. SAYONARA!!!!

No comments: