Thursday, July 06, 2006

Malam ni IALSA??

Wow!!!Apa yang ditunggu2 bakal menjelma tak lama lagi. Difahamkan malam ni ada ditayangkan IALSA kat channel 8 Astro Prima. Lepas ni aku jadi peminat setia citer tagalog tu la. Yang bestnya kat Astro, kalau miss pukul 9pm, dia akan ulang pukul 12.30am. Mmmm..larat ke tak tu aku nak tunggu. Kadang2 prime time berebut ngan depa berdua tu..hubby ngan Luqman. Si ayahnya nak tengok Mr Bean, anak pulak nak tengok Pocoyo la..maknyer nak tengok operasoap...sib baik baby lom pandai demand lagi..tengok je gelagat kami...hahaha..cian baby..tapi aku tengok dia suka tengok channel 63 geng ngan abangnya. Alamak, 2 vs 1 vs 1!!!

Citer Thai ari tu aku layan jugak kadang2 bila berpeluang. Mula2 aku tengok citer tu..mak aiiii..lembab sungguh jalan citernya. Hubby aku cukup tension bila aku bukak citer tuh..hehehehe..sori ye ...lelama aku ikut, ok jugak. Sampaikan 2 episod terakhir yang aku tengok tu, aku boleh menangis..Cehhh...buat malu je. Nasib baik masa tu aku tengok sensorang, hubby dan luqman dah tido.

Citer IALSA ni aku dah tahu jalan citernya melalui pembacaan aku kat webblog Reezy. Actor2 nya pun nampak cam best je. Ada Diether..ada JLC..itu je yang aku kenal takat nih. Melalui ulasan yang aku baca, jalan citer agak menarik..tu yang tak sabar nak tengok nih..malam nih episod pertama. Pasni meriah la blog Reezy balik. Almaklum la after citer SWNW tu, sunyi sepi je tanpa forum. Aku sekarang pun tengah kumpul citer PSY. Setakat nih dah box yang ke 5. 2,3 hari lagi kuar box 6. Aku beli dari Reezy je..lebih murah dari harga pasaran. TQ Reezy bagi diskaun.

Oleh kerana minat aku pada citer PSY dan pelakon2nya especially Echo dan Tin2, aku ada letak gambar Echo dan Tin2 kat atas meja. Ramai gak la student aku perasan gambar tuh. Ada yang tegur..aku peminat setia Echo-Tin2 ke? Hahaha..malu makcik..dah tua2 pun minat citer cintan cintun lagi. Mmmm..aku pun kdg2 terpikir jugak..agaknya macam ni la penangan kalau dah minat tahap fanatik dengan seseorang. Tak penah seumur idup aku beli VCD movie...siap buat koleksi lagi tuh..Nak perabih kan 160 episod (16 box)..mak oiiii...beratus jugak. Nak buat camner..dah terminat. Nak stop...erkkk...gian nak tengok..dia macam dah kena addict la...sib baik kenal ngan Reezy boleh rega diskaun..Tima kasih ya Sis Reezy..bila nak kasi VCD BCUZ OF U free?? hehehe..

No comments: