Wednesday, June 11, 2008

Marah

Tengah2 syok tengok tv malam tadi (dalam 11.30mlm)..aku dengar bunyi bising kat bawah blok macam orang gaduh jer. So, aku jenguk tengok apa yang berlaku..mana tau kot2 ada orang sewel wat riot macam kat dalam paper akhir bulan lepas tu..rupa2nya betul ada orang sewel wat bising sambut birthday dengan baling2 tepung sesama sendiri. Tepung mahal2 nih, kalau wat cekodok pun lagi bagus daripada membazir macam tuh. Itu aku tak kisah la diorang nak buat apa, maybe mak bapak diorang kaya kot setakat tepung sekilo tu. Tapi yang buat aku bengangnya bila kena keta aku!! Kebetulan aku kenal salah sorang pelajar yang join main tepung tu sebab dia ikut aku trip p Langkawi tahun 2006 dulu..tunggu apa lagi..sound direct la.."main..main jugak, jangan sampai kena keta, saper yang nak basuh tu! Masing2 terdiam menikus..tak lama kemudian, aku tengok kawan dia yang terbongkok2 dok sapu. Pagi tadi aku tengok masih ada sisa2 putih, hujan lak tu malam tadi. sib baik keta tak jd tepung gomok. Kalau idak, maunyer aku pulak yg ngamuk!

No comments: