Thursday, June 26, 2008

Takde tajuk...

1. Entry aku hari ni takde tajuk..hehehe..takde idea nak letak apa.

2. Banyak benda nak buat hari ni, tapi satu aper pun tak jalan lagi, takde mood!

3. Esok ma, wan, erie, shahidan nak datang ke Mantin. Erie kena register kat UPM pada hari Ahad.

4. Aku nak mintak ma masakkan pajeri terung kesukaan aku..huhu..terungnya dah siap beli kat pasar malam Selasa lepas.

5. Akhir2 ni mata aku selalu perit, kepala sebelah kanan asyik berdenyut jer..naper ntah..migrain datang lagi ker???Atau banyak sangat melangut depan komputer!!!

6. Bulan ni ramai pulak kengkawan yang nak resign..mmm...Tahniah kepada Shakirah yang dapat offer sebagai Pegawai Penguatkuasa Kastam (Audit). Isnin ni dia last kat sini. Selamat maju jaya!

7. Hari ni ex-student aku abis exam..macam mana la dia jawab..OK ke KO? Aku harap dia dapat beri yang terbaik. Bon Voyage maaa..semoga selamat naik belon sampai ke pangkuan yang tersayang. Take care.. (p/s: Cuti, cuti jugak..jgn lak tak ingat dunia!!)

No comments: