Friday, October 17, 2008

1. Sakit tempat operate makin kuat terasa. Mungkin ada silap ambil makanan.

2. Sepatutnya hari ini aku sambung study IMC..masih banyak yang belum dibaca. Tapi semalam aku dah janji dengan hubby untuk ke Seremban, nak setelkan payment kredit kad yang due hari ni, selepas redeem, aku tutup terus.Tenang sket hidup tanpa hutang.hehehe

3. Sudah 2 minggu aku perap surat dari ETIQA, ejen mintak aku hantarkan sesalinan borang maklumat kesihatan ke Oakland, singgah sekejap kat cawangan ETIQA berhampiran Columbia Hospital.

4. Oleh kerana masih awal lagi, datang pulak idea aku mengajak hubby ke JJ belikan seluar untuk dia. Sebelum shopping kami isi perut dulu..dah kebulur kami sebab tak sarapan lagi.Konon2nya nak beli seluar jer..tapi dengan aku skali shopping..beli t'shirt dan seluar untuk pakai di rumah, then melarat ke tempat2 yang tak dirancang, handbag dan *&^%%&*... tambah stok...hehehe

5. Ingatkan dah habis shopping terus pulang ke rumah, alang2 dah datang town, aku ajak hubby temankan aku ke Plaza A..nak potong dan cuci rambut. Hubby jugak yang bising suruh aku potong rambut. Dia lebih suka aku berambut pendek..katanya nampak lebih seksi..hahaha..ada ke cam tuu..Lagipun rambut aku dah agak panjang...senang nak ikat tapi susah nak jaga. Lepas potong dan cuci tu, rasa ringan sket kepala..best je Kak Amy picit,urut kepala, leher dan bahu...hilang sakit leher yang dah seminggu aku tanggung akibat tersalah bantal.

No comments: