Thursday, October 23, 2008

1. Aku tengah bizi siapkan projek paper. dalam kepala otak sekarang hanya ada satu perkara sahaja..siapkan MASTER tahun ini juga..FULL STOP!!!!

2. Jangan buat hal dengan aku..sekarang takde masa nak main2 atau buang masa melayan benda yang remeh-temeh.

3. Aku mengharapkan pengertian dari semua yang berkaitan dalam hidup aku untuk memberi komitmen, sokongan moral dan doa agar aku berjaya menyiapkan paper ini.

4. Jangan kacau aku kalau takde apa2 yang penting.

5. Tak usah nak merajuk dengan aku sekarang kerana aku tak akan layan.

6. Jangan buat tuduhan sembarangan kalau takde asas yang kukuh..dalam erti kata lain, jangan cari pasal dengan aku kalau tak mau kena FIRE!!!

7. Aku tak akan bercakap perkara yang sama banyak kali. Tolong ambil perhatian dan lekatkan dalam kepala otak..jangan ulang silly mistake yang sama.

8. Jangan cakap banyak kalau perkara yang dicakapkan itu sia-sia sahaja. Cakap apa yang perlu sahaja.

9. Itu sahaja..aku tengah banyak kerja.

10. Mintak maaf kalau terkasar bahasa. Hormon adrenalin sedang dirembeskan sebab ada orang dari semalam mencabar tahap kesabaran aku!!!

11. Sambung sikit lagi...TOLONG FAHAMI DAN MENGERTI SITUASI GENTING AKU. HARAP BERSABAR UNTUK TEMPOH SEHINGGA HUJUNG TAHUN INI.

3 comments:

Anonymous said...

ok...intan doakan madam berjaya dunia akhirat...intan akan mengikuti kriteria madam..aspek2 yang diperlukan..

sokongan moral..tetap ada..walau di mana jua anda berada..

salam

Anonymous said...

huhu..
ganas btol u hari ni...

takut nak kacau2. Rileks la...Jgn nak fire2. Awk jadi ultraman, saya jd doreamon. Doreamon ada mcm2 barang kat kocek dia. Boleh lawan api...

Mood x de? senang je... balik kampung... senang cite...

WanShila said...

Tau la..awk balik ke bulan nak jumpa 'bintang hati'...

setakat doremon tu, sy bg mickey senyap la..dok diam2 terus