Tuesday, November 11, 2008

Bagai mimpi..huhuhu..thanks coz masih ada ingatan pada diri ini selama ini. Walaupun aku rasakan, ingatan dia pada aku lagi kuat berbanding aku.

Terkejut dan terharu bila dia cakap masih lagi menyimpan gambar lama dan masih mengambil tahu perkembangan diri aku. Ingatkan aku jer yang tertanya2 tentang khabarnya.

Betul la teori orang2 tua..kalau kita ingat pada orang, means orang tu pun ingat pada kita..hahaha..memandai jer.


Questionnaire tak siap2 lagi..minggu ni nak kena submit kepada supervisor..

Nampak gayanya kena mintak tolong hubby brainstorming pasal ni.

Dia dah siap submit 2 assignment pada lecturernya semalam setelah beberapa hari bertungkus lumus menyiapkannya. Lepas ni boleh la kacau dia pulak.

Yang lawaknya, hubby dah dapat carrymark, tp reportnya baru nak hantar..hehehe..betapa diplomasinya lecturer tu.



Aku dah blank nih.idea pleaseee...

No comments: