Wednesday, November 12, 2008

Masing-masing memberi penjelasan atas apa yang berlaku.

Dulu kami tak berkesempatan dan tak berpeluang.

Anehkan..tanpa gaduh, tanpa punca yang jelas, tanpa salah, tanpa unsur-unsur negatif, tanpa halangan, tanpa tentangan, kami berpisah...dan perpisahan itu aku yang pinta. Sungguh perit! Rasa bersalah itu aku tanggung sehinggalah semalam.

Mungkin kalau dia beri aku masa..

Mungkin jika dia tidak terlalu memaksa..

Mungkin kalau dia lebih 'memahami' apa yang berada di dalam sudut hatiku..

Impian aku..

Hakikatnya..semuanya sudah lama berakhir..tiada lagi mungkin.

Masing-masing mengikut rasa.


Simpati aku dengan takdir yang menimpa keluarganya,

Semoga dia tabah dengan ujian Allah

Kalau kami ditempatnya, tak dapat nak dibayangkan

Aku kagum dengan pengorbanannya

Maaf kerana aku pernah memberi kelukaan mendalam yang tak mudah untuk kau lupakan.

Anehnya aku rasa perasaan ku sekarang..

No comments: