Wednesday, November 05, 2008

Sleepy...zzzZZzz..

Malam tadi stay up sampai jam 4 pagi. Sebelum tidur kemas baju anak2 dulu. Mana tahu kot2 terbabas tak sedar nak bangun.

Pukul 6.30am aku terjaga. Tapi susahnya nak bukak mata..sambung tido lagi. Sib baik aku on leave.

Hari ini pulak jadual pack sangat.Kelas bermula jam 9-11am, then sambung 11-1pm, then 2-4pm..kering tekak hari ni. Malam ni ada kelas ganti lagi untuk last week.

Sebelum ke kelas, aku sempat siapkan soalan kuiz untuk subjek management Jumaat petang ni..tapi nampak gayanya kena postponed ke minggu depan sebab nak kena jumpa supervisor pada Jumaat petang..takut tak sempat nak rush balik sebelum 4pm.

Soalan Final exam dan supplementary exam belum submit lagi walaupun dah siap..date line pun dah lepas. Kali ni kami kena siapkan sekaligus soalan2 untuk supplementary..keja tak effective..buang masa..buang kertas sahaja. Aku terpaksa siapkan 8 set soalan yang berlainan untuk program yang berlainan...tambah supplementary exam..lagi 8. So 16 copy soklan + skema.

Giloosss..Dioarng ni actually takut lecturer resign takde orang ganti yang boleh buat soalan supplement..tu yang sampai menyusahkan semua orang. Padahal kalau semua student lulus, soalan supplement tak perlu nak prepare pun. Efective but not efficient!

Arghhh..aku tengah sedih..kawan yang sama join ngan aku masuk Legenda 16 Jun 2001 dah nak resign..waaaaaa...tinggal la aku sensorg. Takpalah..dah rezeki dia sampai..esok lusa mana tahu Allah murahkan rezki aku pulak. Amiiinnnn...

Ok laaa..nak sambung buat keja...walaupun tengah ngantuk giler nih...

No comments: