Monday, January 19, 2009

Bizi

1. Walaupun study dah habis, aku masih lagi buzy..tapi kali ni buzy dengan kerja pulak.

2. Konon-kononnya banyak yang aku nak buat lepas abis master, nak berpoya2..huhuhu..setakat hari ni, takde la boleh berpoya2 sangat.

3. Semester 3 ni cukup singkat..hanya 7 minggu. Tolak cuti umum dan ter'cuti'..pejam celik pejam celik aku perlu submit question paper pada 21hb ni. Soklan dan siap, cuma skema dan endorsement dari ELC dan IV je. Walaupun subjek ni aku share dengan sorang lecturer lain, tapi nampak gayanya mcm aku je yg kena buat!

4. Minggu ni jugak student2 UTM dah mula semester. Sem ni jugak aku diamanahkan satu subjek baru..menyahut cabaran!

5. Keta masuk workshop..tatau la bila siap. Accident lagi! Nasib baik aku dah takde kelas kat UPM lagi..hubby je yang pakai keta..Aku datang opis jalan kaki je..5 minit dah sampai opis..dan aku boleh exercise!!! (huhuhu..konon2 nyer laaa...)

6. Kat rumah, aku tengah addict buat jigsaw puzzle. Luqman asyik pressure aku je suruh siapkan. Eksyen beli gambar yang susah sapa suruh! huhuhu

No comments: